Moottorin sähkökaavio C16SE C14SE kytkentäkaavio – johdot
C16SE ja C14SE moottorin ruisku on yksinkertainen ja kätevä vaihtoehto ohjelmoitavalle ruiskulle, kuten Megasquirt, jos haluaa vain perus nykyaikaisen ruiskun. Tämä Delphin tekele pohjautuu MAP-anturiin ja on hukkakipinällä, joten pääset eroon jakajasta, etkä tarvitse ilmamäärämittaria. Huonona puolena tietysti, että et pääse helpolla ohjelmoimaan laitetta ja boksin sisäinen piiri on vanhempaa ei ohjelmoitavaa lastua. Kyseinen ruisku toimii suhteellisen hyvin 1.6 – 2.0 moottoreissa ja suuttimien vaihdolla hieman isompaan voidaan kompensoida hyvin bensansyöttöä.

Delphin ruiskua on käytetty esim Opel Astra F ja Corsa B malleissa.
Jos käytät johtosarjaa muihin projekteihin, niin pääasiassa sinun tarvitsee kytkeä kaikki maapisteet, sekä erillisestä isosta pistokkeesta (johon tulee musta ja paksumpi punainen johto) kytke musta virtalukon kautta tulevaan + ja punainen jatkuva +. Muuta ei tarvitse.
Ruiskupumpun kytkentä punasinisestä erillisestä johdosta. Vihreä suojattu johto ison pistokkeen lähettyvillä on lambdan johto.
Huomiona, että C16SE moottorin johdosarja poikkeaa E16SE:n johtosarjasta: E16SE:ssä on virranjakaja eikä johtosarjassa ole Lambda anturia ollenkaan. E16SE:ssä ei ole katalysaattoria.
E16SE:n puristussuhde on 10:1, C16SE:n puristussuhde on 9,8:1