Opel Kärjetön sytytys kytkentä kytkentäkaavio sähköt sytytys jakaja

Opel Kärjetön Sytytys kytkentä

/Opelin kärjettömän sytytyksen kytkentä, joka on toteutettu jakajan sisällä olevalla HALL-anturilla, sekä sytytyskivellä/sytytysmoduulilla/pääteasteella. Kärjettömän sytytyksen hyöty on, että se ei kulu, eikä sitä tarvitse säätää kuten vanhoja mekaanisia kärjellisiä sytytyksiä. Tietysti kärjetön sytytys tarvitsee enemmän komponentteja, mutta on hyödyllinen muutos jos halutaan päästä eroon kärkien säätämisestä ja vaihtamisesta. Kyseistä kärjetöntä sytytystä käytetty esim Opel Vauxhall Rekord, Frontera (adsbygoogle = window.adsbygoogle…

LE-Jetronic – Kytkentäkaavio

LE-Jetronic Kytkentäkaavio 1 – Ohjausyksikön liitin 2 – Maadoitus 3 – Lämpöanturi 4 – Maadoitus 5 – Lisäilmaluisti (lämmitysvastus) 6 – Kaasuläpän asentokytkin 7 – IlmamäärämittariKytkentäpisteet 15,30,50,1:15 = +12 v sytytysvirran ollessa kytkettynä 30 = + 12 v jatkuvana 50 = +12 v startattessa 1 = Puolan – 8 – Lämpöaikakytkin 9 – Kylmäkäynnistyssuutin 10 – Suutin 11…