Opel Kärjetön sytytys kytkentä kytkentäkaavio sähköt sytytys jakaja

Opel Kärjetön Sytytys kytkentä

/Opelin kärjettömän sytytyksen kytkentä, joka on toteutettu jakajan sisällä olevalla HALL-anturilla, sekä sytytyskivellä/sytytysmoduulilla/pääteasteella. Kärjettömän sytytyksen hyöty on, että se ei kulu, eikä sitä tarvitse säätää kuten vanhoja mekaanisia kärjellisiä sytytyksiä. Tietysti kärjetön sytytys tarvitsee enemmän komponentteja, mutta on hyödyllinen muutos jos halutaan päästä eroon kärkien säätämisestä ja vaihtamisesta. Kyseistä kärjetöntä sytytystä käytetty esim Opel Vauxhall Rekord, Frontera (adsbygoogle = window.adsbygoogle…

Taulukko kuvineen on C30SE:n, erot C30NE:ssä löytyy NE-linkistä

Mahdolliset kuvat aukeaa osan kohdalla olevasta painikkeesta pieneen ikkunaan. (vaatii javascriptin käytön)  Liitin Minne / Mistä / Liittimen nro. / Mitä  Piuhan väri NE 1  Sytytyspuolan 1  (sytytys pulssi) Mittaristo 14  kierroslukumittari Vihr 2  Maa 31  (sytytyksen) Rus 3  Suihkutuksen-/bensapumpun 85b Aut.vaiht. ohj.yksikkö 11 ( releen maatto pulssi) Rus/Sin NE 4 (maatto pulssi) Rus/Sin 5 (maatto pulssi) Rus/Pun 6 ———————————————–…