Moottorin sähkökaavio C16SE C14SE kytkentäkaavio - johdot

Moottorin sähkökaavio C16SE C14SE kytkentäkaavio – johdot

C16SE ja C14SE moottorin ruisku on yksinkertainen ja kätevä vaihtoehto ohjelmoitavalle ruiskulle, kuten Megasquirt, jos haluaa vain perus nykyaikaisen ruiskun. Tämä Delphin tekele pohjautuu MAP-anturiin ja on hukkakipinällä, joten pääset eroon jakajasta, etkä tarvitse ilmamäärämittaria. Huonona puolena tietysti, että et pääse helpolla ohjelmoimaan laitetta ja boksin sisäinen piiri on vanhempaa ei ohjelmoitavaa lastua (Optinen resetointi). Kyseinen ruisku toimii suhteellisen hyvin…
Opel Kärjetön sytytys kytkentä kytkentäkaavio sähköt sytytys jakaja

Opel Kärjetön Sytytys kytkentä

/Opelin kärjettömän sytytyksen kytkentä, joka on toteutettu jakajan sisällä olevalla HALL-anturilla, sekä sytytyskivellä/sytytysmoduulilla/pääteasteella. Kärjettömän sytytyksen hyöty on, että se ei kulu, eikä sitä tarvitse säätää kuten vanhoja mekaanisia kärjellisiä sytytyksiä. Tietysti kärjetön sytytys tarvitsee enemmän komponentteja, mutta on hyödyllinen muutos jos halutaan päästä eroon kärkien säätämisestä ja vaihtamisesta. Kyseistä kärjetöntä sytytystä käytetty esim Opel Vauxhall Rekord, Frontera Kytkentäkaavio Sytytyskiven kytkentä…

Taulukko kuvineen on C30SE:n, erot C30NE:ssä löytyy NE-linkistä

Mahdolliset kuvat aukeaa osan kohdalla olevasta painikkeesta pieneen ikkunaan. (vaatii javascriptin käytön)  Liitin Minne / Mistä / Liittimen nro. / Mitä  Piuhan väri NE 1  Sytytyspuolan 1  (sytytys pulssi) Mittaristo 14  kierroslukumittari Vihr 2  Maa 31  (sytytyksen) Rus 3  Suihkutuksen-/bensapumpun 85b Aut.vaiht. ohj.yksikkö 11 ( releen maatto pulssi) Rus/Sin NE 4 (maatto pulssi) Rus/Sin 5 (maatto pulssi) Rus/Pun 6 ———————————————–…